bravor bravor
238
BLOG

Wieści z frontu

bravor bravor Polityka Obserwuj notkę 0

 

Do Polski przybyły amerykańskie F-16 z amerykanami, no może nie przybyły ale lecą. Na pewno dolecą gdy coś się zacznie. Dolecą też obiecane bombowce Angoli, to nie daleko, w tydzień dolecą, nawet 3 dni wystarczy. Żołnierze amerykańscy tłumnie ściągają nad Wisłę, coś się będzie działo. Widział ktoś żołnierza amerykańskiego bo ja widziałem zwiastun. Oj będzie się działo. Tusk już ostrzy szabelkę wymachując ją z zapałem. Przypadkowo puścił farbę, że się zacznie 1 września. (!) 1 września roku pamiętnego, wróg napadł na Polskę z kraju ościennego. No nie, teraz Polska napadnie, a raczej wejdzie z wojskami NATO na Ukrainę wspierając tę młodą demokrację, co wy na to?
 
Włączyłem Onet a tam pisze jak wół: „Tajny plan III wojny światowej. Kluczowa rola Polski”. I wszystko jasne, wszystkie trybiki znalazły się na swoich miejscach. Szykują nam sztabowcy z Berlina wojenkę na Ukrainie. Kluczową rolę odegra Tusk, a Sikorski obejmie dowództwo, wodzu prowadź. Tak jakbym to już gdzieś czytał. Potem wojska rosyjskie i ukraińskie zrobią kontruderzenie i zatrzymają się dopiero na Odrze. Potem cały demokratyczny świat się zjednoczy i zrobi kontruderzenie i zatrzyma się na Wiśle. Potem przyjdzie czas na negocjacje w Wiedniu.
 
Pełny Wersal
bravor
O mnie bravor

Mam 2,3 mega omów:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka