bravor bravor
358
BLOG

Nędza

bravor bravor Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 Jak jeszcze chodziłem do szkoły, a było to w dosyć odległych czasach, gralismy w piłke na boisku szkolnym dosyc regularnie. Mecze na dwie jedynastki, tylu nas było w chłopców w klasie. Wybór drużyn dokonywali dwaj najlepsi, Jeden grał jako junior w klubie, drugi był po prostu dobry, raz jeden wybierał, raz drugi, na przemian. Jak patrzę teraz na mecz Polska Szkocja, przypomniało mi sie, że poziomy meczów w mojej klasie i tego reprezentacyjnego są podobne, z tą jednak róznica że nie na w tym dzisiejszym meczu wybijających się piłkarzy, taka młucka na poziomie amatorskim. Myśmy nie byli gorsi od tych reprezentantów, tylko może kondychy brakowało, a tak jest jak się w ławkach szkolbych spędza pół dnia.

Ja nie byłem w te kocki dobry, brakowało tchu, ale w zawodach 2 na 2, na małym boisku, na puste bramki, ja z moim bliskim kolegą, na juniorków z klubu w moim miescie, wypadaliśmy dosyc dobrze.

 

bravor
O mnie bravor

Mam 2,3 mega omów:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości